Als ik thuis ben... - Reisverslag uit Goa, India van Heidi Nistelrooij - WaarBenJij.nu Als ik thuis ben... - Reisverslag uit Goa, India van Heidi Nistelrooij - WaarBenJij.nu

Als ik thuis ben...

Door: heidivannistelrooij

Blijf op de hoogte en volg Heidi

23 Maart 2011 | India, Goa

- mijn kersverse nichtje Jet bewonderen!

- mijn neefje Teun heel erg verwennen; mijn god wat heb die kleine hummel gemist;

- met mam lekker winkelen en andere leuke dingen doen;

- Thijmen, de uk van Miekske, LIVE bewonderen in plaats via skype;

- samen met Miekske wandelen, stranddag en saunadag houden, terrasje pikken en of course shoppen en in Uden een ijsje eten bij de ijssalon;

- Ko het hemd van het lijf vragen over haar grote dag, met Ko dagjes winkelen in Antwerpen (en daar eten bij ons favo lunchtentje), naar de sauna en pannenkoeken eten in Velp en zwarte russen drinken;

- Frits, de pup van Ko, ook eindelijk LIVE bewonderen…inmiddels geen pup meer denk ik zo;

- met Femke eten bij Trien in Herpen en wijntjes drinken op het terras;

- pannenkoeken eten bij Hillie en lekker stappen;

- een schrijfcursus volgen en eens brainstormen over het schrijven van een boek;

- heel snel iets organiseren om ‘mijn’ kindjes in Afrika en Nepal op te vrolijken;

- op zoek naar een huisje, een fijn plekje voor mezelf;

- eindelijk eens naar de garage met mijn automatisch claxonerende VW polo;

- meer fietsen en minder zeuren over die te dikke kont;

- snel afspreken met Roel en Anika om onder het genot van appelshotjes goede Zuid-Afrikaanse herinneringen op te halen;

- met vriendinnen wijntjes drinken, naar de sauna, high-tea’n, shoppen, naar de bios en gezellig samen eten;

- fietsen op mijn eigen fiets, hier op mijn Indisch fietsje stoot ik namelijk iedere keer mijn knieën;

- heel snel naar de kapper: de combinatie van de Afrikaanse en Thaise blondeeracties geven inmiddels een resultaat om van te huilen…van een derde Indische poging heb ik besloten af te zien;

- weer een keer op stap in den Bosch met PVG collega’s;

- contact onderhouden met alle bijzondere mensen die ik tijdens deze reis heb mogen ontmoeten;

- de zwangere buiken en geboren kleintjes van mijn vriendinnen bewonderen;

- het gevoel van het ‘nu genieten´ vast houden.

  • 23 Maart 2011 - 07:28

    Angela:

    Hoi Heidi,
    Wat lees ik nu weer tante geworden. Gefeliciteerd met je nichtje en geniet er straks van als je thuis bent!!!
    En je hebt nog veel plannen lees ik, je krijgt het druk. Meis geniet nog even van de ries daar en we zien jou snel weer als je terug bent.
    Liefs Angela

  • 23 Maart 2011 - 07:33

    Mama:

    Fijn te horen dat je zin hebt om naar huis te komen,we zullen je avonturen missen maar live van jou genieten blijft nog steeds het mooiste.Geniet van je laatste weekjes daar!

    Kus mam

  • 23 Maart 2011 - 07:39

    Sandra:

    Hee Heidi,
    Proficiat met je nichtje Jet!!
    Als je thuis bent lijkt het me erg leuk om ook weer eens `live` af te spreken,maar je hebt zoveel plannen... dat komt daarna wel.
    Lijkt me kei fijn dat je thuis komt en gewoon een lege agenda hebt. (dus niet te snel te veel zaken plannen he....)
    Geniet er nu nog maar van!!!
    Tot over een paar weekjes.
    Veel liefs, Sandra

  • 23 Maart 2011 - 07:58

    Femke:

    Hey Heidi,
    Proficiat tante! Leuk zeg! Nog even volhouden en geniet er nog maar even van daar in India. Ik ben benieuwd naar je verhalen, maar idd onder het genot van een wijntje op het terras hoor ik de verhalen.
    xxx en tot gauw!
    Femke

  • 23 Maart 2011 - 08:16

    Anika:

    Hey tante Heidi!

    Proficiat met je nichtje!
    Ik ga dalijk al lekker even snel kijken...hihi! Hoe mooi het daar ook is, er zitten ook voordelen aan het weer terug in Nederland zijn!
    Ik heb zin om je gauw weer te zien, hopelijk is het dan mooi weer, gaan we lekker een Afrikaanse wijnproeverij houden! ;-)
    Lekker genieten nog daar en tot snel!

    Kus, Anika

  • 23 Maart 2011 - 11:16

    Mariek:

    Het eind is alweer inzicht. Geniet nog even van de rust, want volgens mij krijg je het erg druk als je straks weer eindelijk thuis bent. En natuurlijk gefeliciteerd met je nichtje Jet.
    Tot binnenkort.
    Liefs Mariek

  • 23 Maart 2011 - 13:30

    Lindsay:

    Hey Heidi,

    Gefeliciteerd met je nichtje! Je krijgt het nog druk als je weer terug komt. Kan je er niet meteen een lange vakantie achteraan plakken in Nederland zodat je alles kan doen voor je weer moet gaan werken ;-)

    x Lindsay

  • 23 Maart 2011 - 15:52

    Dinie:

    Heey, proficiat met je nichtje Jet. Ik weet zeker dat Teun en Jet een hele lieve tante hebben die hééé'l goed spannende verhaaltjes kan vertellen, die ze verzint of echt mee heeft gemaakt. Misschien dat zij nog ooit voorleest uit een zelfgeschreven boek!! Mocht het zover komen, dan wil ik ook graag luisteren naar je eerste boek en zelf lezen natuurlijk. Ik reserveer bij deze een gesigneerd exemplaar.
    Geniet nog in India en tot ziens.

  • 23 Maart 2011 - 18:51

    Harriette:

    Lieve Heidi, dat is nog eens een to do -lijst. Wel een goed teken dat je zin hebt om naar huis te komen. Het lijkt me leuk om je weer te zien en je verhalen nog een keer te horen. Geniet nog van je tijd daar... je bent hier weer snel gewend. Tot over enkele weken... veel liefs Harriette

  • 23 Maart 2011 - 19:31

    Marieke:

    Hey Heidi,

    Hoorde vandaag van ons pap dat je idd weer tante bent geworden, leuk!! En wat betreft dat stappen, goed idee, dan ben ik ook zeker weer van de partij!!

    Ik begin volgende week maandag weer en ik zie je geloof ik 2 weken later?

    Tot snel!

    Grz.

  • 25 Maart 2011 - 10:32

    Jolanda:

    Heidi, Proficiat met je nichtje Jet.
    Wat heb je toch alweer veel op de planning staan als je thuis komt.

  • 27 Maart 2011 - 14:14

    Janine:

    Hey Heidi,

    Allereest super gefeliciteerd met je nichtje Jet! En weer volop plannen voor in NL, maar vergeet niet daar nog te genieten....
    Nog heel veel plezier de komende weekjes!!

    Groetjes, Janine

  • 28 Maart 2011 - 17:18

    Christel:

    Hoi stoere nicht,Van Harte Gefeliciteerd met je nichtje Jet!!
    Nog even en dan kun jij haar bewonderen en Teun weer verwennen!
    Ze zullen blij zijn dat je er weer bent, net als iedereen!
    Ik ben benieuwd naar je plannen,ivm je boek???
    Ik kijk er naar uit, want vertellen dat kun je!
    Je hebt ook heel wat beleefd al. we wensen je nog een fijne en mooie tijd toe en een hele goede reis terug naar nederland!
    Er zal wel een heel comité staan om je weer welkom thuis te heten, bereid je maar vast voor!
    Liefs Christel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Craig en ik

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 75604

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2014 - 22 November 2014

Brazilie 2014

21 September 2013 - 14 Oktober 2013

New York en het Wilde Westen

27 Oktober 2012 - 11 November 2012

Thailand 2012

26 Oktober 2010 - 29 Maart 2011

Afrika en Zuid-Oost Azie

Landen bezocht: