Weer thuis! - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Heidi Nistelrooij - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Heesch, Nederland van Heidi Nistelrooij - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: heidivannistelrooij

Blijf op de hoogte en volg Heidi

30 November -0001 | Nederland, Heesch

Ik ben weer thuis!

Ik heb de tijd van mijn leven gehad, maar het is ook oh zo fijn om weer thuis te zijn. Met Jet, de kersverse baby van Kris en Martine had ik afgesproken dat ze 30 maart geboren zou worden; dus vandaar sinds woensdag weer in het land (toepasselijk met ‘JETairways’ gevlogen). Zonder overleg (grapje) heeft de kleine uk hier 22 maart van gemaakt, maar dat mag de pret niet drukken! Daarbij komt dat moeders bijna jarig is, dus vond ik het leuk om eergisteren als verassing op de stoep te staan. Miekske, Niek en kleine Thijmen hebben me opgepikt en naar huize van Nistelrooij gebracht waar ik pap en mam kon verassen. Ik ben weer thuis! … en het voelt heerlijk.

Mijn laatste verslagje; mooi moment om iedereen te bedanken:
- Pap en mam die mij altijd onvoorwaardelijk steunen bij alles wat ik onderneem en op ‘mijn’ retrohuisje hebben gepast. Tevens bedankt voor de twee geweldige weken in Zuid-Afrika!
- Kris, Martine, Teun, Jet, Ria en Ellie voor de steun en toeverlaat op afstand en het medeleven. Samen met pap en mam zo’n grote zekerheid!
- PVG, in het bijzonder Rogier en Marc, die bereid waren mijn functie met een tijdelijke kracht op te vullen én bedankt John die het klusje heeft mogen klaren samen met Renate, Linda, Olga en Lisanne (18 april ga ik er weer voor!).
- Miekske en Ko voor alle fijne, vrolijke, bijzondere, soms emotionele en grappige skypemomenten én mailtjes, reisadviezen en peptalk. Sorry, dat ik een periode van een, voor jullie beide, bijzonder jaar, niet van dichtbij mee heb kunnen maken. En Mieke nogmaals bedankt voor het ophalen en wegbrengen en de welkomstaart; erg leuk!
- Sandra, die tot tweemaal toe, lieve post naar Zuid-Afrika heeft gezonden (helaas nooit aangekomen…waarschijnlijk is drop bij Zuid-Afrikaanse postbodes erg geliefd ;-))
- Anika en Roel die me in Zuid-Afrika in een warm nest hebben ontvangen, veel zaken voor me geregeld hebben en me hebben ‘gelanceerd’ in het (alcoholistische ;-)) Zuid-Afrikaanse leventje.
- Alle lieve en bijzondere mensen die ik tijdens deze reis heb mogen ontmoeten; Jala, Sabine, Basti, Danielle, Jamy, Manou, Willemijn, Henk, Elmien, Gerrit, Kim, Jocelynne, Bijendra, Rajendra en familie, Stephanie, Nomraz, Anna, Boy, Rochelle, Marco, Laura, Mathew, Jurgen, Franz, Michiel, Mathias, Jeanette, Carla, Cornelia, Marianne, Irma, Gregor, Marijke, Judith, Henk, Natasja, Mieke, Corry, Gladys en familie en Jela. (75% van deze mensen kan geen Nederlands, dus zal het nooit lezen, maar toch bedankt :)!)
- David, de automonteur van mijn VW Chico, die hem iedere keer weer aan de praat kreeg.
- De kids van Zuid-Afrika en het personeel. Dat er maar snel een medicijn wordt gevonden voor deze rotziekte!
- The Parletones, Kings of Leon en Freshlyground voor de geweldige muziek.
- De kids van Nepal en Rajendra en familie voor de goede zorgen.
- Iedereen voor alle lieve mailtjes, leuke skypemomenten (sorry Bob, Sander en Christel dat het skypen er nog steeds niet van is gekomen, neem bij onze eerste date je laptop mee, dan skypen we alsnog ;-)) en leuke reacties op mijn site.
- Mijn Havanas slippertjes die ik 80% van mijn reis heb aangehad en die nog steeds heerlijk lopen.
- Marco voor ‘Heidi’s Little India Lonely planet’
- Medewerker van Jetairways die na het aanzien van mijn pruillip bereid was niet moeilijk te doen over mijn te vette backpack.
- Iedereen die mijn reisverslagen heeft gelezen!
- Duitse bakkerij in Kathmandu, Nepal, die op mijn extreemste heimweedag…27 februari 2011 mij voorzag van het beste emo-food: bananenpannenkoeken! (die ik de weken erna nog bijna dagelijks heb gegeten…oeps!)

Ik hoop jullie allemaal snel te zien en onthoud: Het leven is als een neus, je moet eruit halen wat erin zit!

x Liefs Heidi

  • 01 April 2011 - 06:23

    Christel:

    Hoi lieve Heidi, wat fij dat je er weer bent voor iedereen die je zo gemist heeft !!Vooral je ouders en chris en Martine zullen wel heeel blij en verrast zijn geweest toen je plotseling op de stoep stond!!
    Een mooiere verassing hadden ze niet kunnen bedenken,je moeders verjaardag kan ook niet meer stuk.Word haar mooiste verjaardag ooit waarschijnlijk!!
    Ik moest ook een traantje wegpinken toen ik las dat je weer terug bent, ik heb je gevolgd natuurlijk en toen ik las hoe je schrijft over hoe je iedereen bedankt...denk ik ;Heidi heeft veel geleerd over het leven en waar het om gaat.Je hebt veel ervaringen op gedaan, die niemand je ooit meer afneemt.Je hebt veel goed werk gedaan!!!
    Je bent een TOPMEID, met het hart op de juiste plaats en ik hoop je zondagmiddag te zien!
    Heb je de kleine Jet al in je armen gehad?Vast wel en hoe vond Teun het om je weer te zien??
    See you en binnenkort let's shop girl!!
    Liefs christel

  • 01 April 2011 - 08:47

    Dinie:

    Wat een verrassing. meteen na het beantwoorden van je vorige mail, kwam deze binnen. Welkom in Heesch!
    Bedankt voor al je verslagen. heerlijk om te lezen en onthoudt mijn reservering!

  • 01 April 2011 - 10:31

    Guy:

    Hoi Heidi,

    heb met veel plezier al je reisverslagen gelezen, het moet een geweldige tijd geweest zijn!

    Het ga je goed, met waarschijnlijk veel nieuwe energie door deze ervaringen.

    Groetjes,

    Guy

  • 01 April 2011 - 10:49

    Martien Van Iersel.:

    Heidi:
    Gelukkig weer heelhuids thuis. Wat een geweldige reis heb jij gehad. Ik heb genoten van de verslagen, vooral van de manier waarop jij alle grote en kleine problemen telkens weer vol enthousiasme wist op de lossen. Je Pa en Ma zullen trots zijn op zo'n dochter die dat alles in haar eentje wist waar te maken. Het is een boek vol onuitwisbare herinneringen en indrukken om nooit te vergeten.
    Heidi het allerbeste en het ga je goed.
    Martien van Iersel.

  • 01 April 2011 - 16:48

    Olga:

    Ha die Heidi! Fijn dat je weer in het land bent. Heb je helemaal gevolgd en ben blij je weer de 18e te zien!
    Geniet van je terugkomst en tot gauw!

  • 06 April 2011 - 12:30

    Janine:

    Je bent weer thuis...
    Ja, ik ben steeds laat met reageren, maar ik kreeg steeds geen melding terwijl ik mezelf wel had aangemeld.
    Snel een keer daten, al zul je het druk genoeg krijgen denk ik...

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Heidi

Craig en ik

Actief sinds 18 Okt. 2010
Verslag gelezen: 513
Totaal aantal bezoekers 75597

Voorgaande reizen:

31 Oktober 2014 - 22 November 2014

Brazilie 2014

21 September 2013 - 14 Oktober 2013

New York en het Wilde Westen

27 Oktober 2012 - 11 November 2012

Thailand 2012

26 Oktober 2010 - 29 Maart 2011

Afrika en Zuid-Oost Azie

Landen bezocht: